Відділ продажу (096) 261-35-35 Записуватися перед приїздом!
Сервіс та ремонт (093) 903-30-30
Навчання (044) 561-99-35
One Wheel
×
 x 

Кошик порожній
Кошик порожній

Моноколеса

Аксесуари до моноколес

Електросамокати

Запчастини для моноколес

иконка сервис ua1

Моноколеса Небезпечні!

 

Кожен, хто почав читати цю статью напевно бачив або чув про такій засіб пересування, як моноколесо. Дивлячись на людину яка пересувається, на перший погляд, наче на цирковому снаряді, швидше за все у головах споглядачів виникає єдина асоціація - клоун!

У цій статті пропоную подивитись на моноколесо з іншої стороні.

Для початку, розберемось з першим та основним стереотипом: моноколеса- небезпечні, при першій нагоді відразу носом у землю. Скажу чесно, я і сам був такої думки, тому переконувати у зворотньому мене було марно. Забігаючи вперед, скажу, що за 2018 рік на моноколесі я проїхав більш ніж 3000км, і за цей час змінив 4 моделі, кожен раз купляв модель з більшим запасом пробігу.

Для початку, розберемось з першим та основним стереотипом: моноколеса- небезпечні, при першій нагоді відразу носом у землю.

Скажу чесно, я і сам був такої думки, тому переконувати у зворотньому мене було марно. Забігаючи вперед, скажу, що за 2018 рік на моноколесі я проїхав більш ніж 3000км, і за цей час змінив 4 моделі, кожен раз купляв модель з більшим запасом пробігу.

Повертаючись до моєї особистої моноколесної історії скажу, що мене довго вмовляли спробувати невідомий моноколесний транспорт - я відмовився. В той час я їздив на потужному електро-велосипеді, стартуючи з світлофора на рівні мотоциклів.

 Без имени7

Один мій знайомий моноколесник в жарт запропонував поганятись та стверджував, що його маленьке 17кг KingSong-16S набере швидкість майже так, як мій “крутий байк”. Бажання легким, як мені здавалось, способом перемогти у перегонах, та нарешті позбутися від вмовляння спробувати моноколесо, змусило мене погодитись. Перегони я звісно виграв, але як! На старті моноколесо видає 3500Вт, а мій велосипед близько 5000Вт, але в рази важчим. В заключенні до 30км/г ми йшли на рівних, при цьому передне колесо мого “байка” відривалось від землі. Вирватись в перед мені допомогла тільки швидкість. Це був шок. Того ж дня я отримав перший урок користування моноколесом, ще через кілька днів - другий, і більш менш впевнено поїхав на ньому, Протягом кількох днів у жовтні 2017р. Я купив своє перше моноколесо KingSong 14D “на тест”.

Сравнение 
 

“Тест продовжувався приблизно 200км, до того ж зимою по снігу. Особливо сподобались поїздки в магазин, та повертатись з двома пакетами в руках. Після цього я повністю впевнився в правильності обрання транспорту  для пересування, продав перше колесо, та купив друге, вже 16 дюймове KingSong KS-16S. Реальний пробіг дистанції на швидкості 30-35км/г являвся 50 кілометрів.

 Без имени2
 

Швидкість швидко набридла, та оскільки мій щоденний маршрут пролягає вздовж парків, де людей майже нема та можна розігнатись. Приблизно через 700км пробігу, коли жага швидкості стала не стерпна, на ринку з’явилося моноколесо 18" KingSong KS-18L. 

 
Без имени3

Майже в два рази потужніший попереднього, швидший і збільш ємкою батареєю. З червня по вересень 2018р. Я наїздив більш ніж 2000км. Багато виїжджав на мальовничі прогулянки електро клубу, з маршрутом 30-50км, і все це на одному заряді.

 
Покатушки

К закінченню другої тисячі, так як я почав подорожувати більше, мені знов почало не вистачати запасу акумулятора.

І зараз я власник KingSong KS-18Xl, з запасом ходу в півтора рази більше ніж на попередньому.

 
Без имени9

Як ви встигли помітити, звикання до моноколеса набирало обертів дуже швидко, “дозу” доводилось постійно збільшувати.

Всього за виїзди цією зимою  в -10, я вже встиг намотати 100км позасніженним доріжкам Ізмайловського парку, та парку Лосиний острів, з групою однодумців.

 
Без имени4

Якщо відкриваючи цю статтю, Ви сподівались прочитати про гірку долю людини, яка купила моноколесо та розчарувалась, отримала травму чи потрапила в ДТП, іншими словами чекали підтвердження того, що моноколесо небезпечне для життя і здоров’я – поздоровляю, у Вас розповсюджений стереотип, який, на жаль, як я припускаю, підтримують більшість таких же як Ви читачів у коментарях.

В реальності, єдине правило безпеки, яке необхідно виконувати на маноколесі - не ігнорувати обмежувач швидкості та сигнал перевищення потужності, для мого моноколеса це 50км/г та біля 4500Вг. Готовий битись об заклад, що с такою потужністю випадково впасти з моноколеса носом в перед просто не реально, так и з меншою теж. А щоб зробити це навмисно, доведеться постаратись. Чи я падав ? Так, двічі, і обидва рази не по моїй вині чи вині мого колеса, точно так само я би впав на тому ж велосипеді, на приклад.

В цілому, добродії, будьте обережні,

МОНОКОЛЕСА НЕБЕЗПЕЧНІ ТИМ ЩО ВИКЛИКАЮТЬ ЗВИКАННЯ!

“Препарат” типу електро самокат, чи велосипед не допомагає.

А саме жахливе, моноколеса продаються без рецепту! І на нього “підсідають” вже після першої “дози” навіть впевненні електросамокотчики та автомобілісти. 

 

Взято: zen.yandex.ru